Cele są jak magnes

12 kroków do skutecznego zarządzania reputacja hotelu w sieci w odcinkach – nr 2

Współcześni konsumenci są zdecydowanie bardziej świadomi. Wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębsze potrzeby, takie jak potrzeba wspólnoty. W związku z tym zmienia się też postrzeganie reputacji oraz działań marketingowych. Musimy, pamiętać o tym, że:

2 – Doskonałe wrażenia z pobytu w Twoim hotelu to gwarancja sukcesu: zadbaj o pobyt Twoich gości i personalizuj obsługę – sprawi to, iż odwiedzający Twój hotel wyjadą z dobrymi wspomnieniami.

O czym w tym przypadku powinniśmy pamiętać:

1. Zadbajmy o naszych Gości na każdym etapie ich podróży – pamiętajmy o tym, iż odwiedzający nas gość to skarb!

2. Pytajmy podczas pobytu naszych gości o wrażenia i opinie oraz spełniajmy ich oczekiwania.

3. Pamiętajmy o największych drobiazgach, które mogą wywołać uśmiech i wzbudzić satysfakcję: Gorąca herbata podana gościom w mroźny dzień może zdziałać cuda!

4. Personalizuj obsługę – każdy gość uwielbia być dowartościowany i zapamiętany.

NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA