Cele są jak magnes

Szkolenia

Tematyka prowadzonych szkoleń jest szczególnie wyselekcjonowana do najpilniejszych potrzeb branży hotelarskiej i turystycznej. Prowadzone warsztaty mają charakter warsztatowy połączony z indywidualnym doradztwem (dostępnym nawet do 21 dni po sesji szkoleniowej).

W przypadku chęci zamówienia kilku programów zapytaj o promocyjną ofertę.

Potrzebujesz dedykowanej oferty – masz indywidualne potrzeby – serdecznie zapraszam do kontaktu – program zostanie dopasowany do Ciebie!

Do zobaczenia na szkoleniach!

E-MAIL MARKETING

„E-mailing jest odmianą direct mailingu stosowaną w internecie. Jest to też obecnie najskuteczniejsza forma reklamy w internecie, o ile wykorzystuje się ją z poszanowaniem prywatności odbiorców, tj. nie stosuje się spamu.” – Aniela i Stanisław Styś

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

E-mail stał się podstawowym i najbardziej popularnym narzędziem współczesnej komunikacji zwłaszcza biznesowej. Kompleksowa mierzalność podejmowanych działań pozwala kontrolować skuteczność najważniejszych wskaźników kampanii marketingowej pozwalając tym samym na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów i podtrzymanie z nimi relacji, co przekłada się w bezpośredni sposób na wyniki sprzedażowe firmy. Prowadzenie działań e-mail marketingowych, aby były skuteczne to jednak sztuka, która odkryjecie Państwo dzięki naszemu szkoleniu.

PROGRAM WARSZTATÓW:

  1. E-mail marketing – wprowadzenie
  • podstawowe pojęcia – czyli mały słownik terminów e-mail marketingowych
  • cele e-mail marketingu jako skutecznego narzędzia marketingowo-sprzedażowego dla branży turystycznej
  1. Budowanie baz danych
  • pozyskiwanie adresów e-mailowych na potrzeby kampanii
  • narzędzia powiększania istniejącej bazy klientów
  • zarządzanie bazą danych adresów e-mailowych
  • „Pozyskuj własną bazę” – ćwiczenie warsztatowe w temacie metod pozyskiwania własnych baz danych
  1. Aspekty prawne związanie z prowadzeniem działań e-mail marketingowych
  • formalne aspekty pozyskiwania adresów e-mailowych
  • przechowywanie i rejestracja baz danych (GIODO)
  • wymagane prawem elementy korespondencji e-mailowej
  1. Przygotowanie efektywnego mailingu oraz proces komunikacji w e-mail marketingu
  • dobór treści oraz grafiki w wiadomości e-mail (odpowiedni język komunikatów marketingowych, wybór obrazów do przekazu e-mailowego)
  • układ wiadomości e-mailowej (rozplanowanie informacji, przyciski „call to action”)
  • temat i nadawca (kluczowa rola, personalizacja komunikacji e-mailowej)
  • landing page (informacje ukryte w wiadomości e-mailowej, zasada 3 kroków)
  • „Mój pierwszy e-mailing” – warsztat indywidualny z przygotowania prawidłowej korespondencji e-mailowej
  1. Weryfikacja skuteczności działań marketingowych
  • podstawowe wskaźniki i raporty skuteczności działań e-mail marketingowych
  • analiza testów porównawczych planowanych wiadomości e-mailowych (testy A/B, mapy klikalności)
  • odczytywanie statystyk przeprowadzonej wysyłki (analiza interakcji odbiorców z otrzymanymi wiadomościami oraz ich zachowań po opuszczeniu wiadomości – statystyki celów marketingowych)
  • „W świecie raportów” – studium przypadków i analiza przykładowych raportów z realizowanych kampanii

METODY SZKOLENIA:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi i technik
  • sesje pytań i odpowiedzi

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • rozwój umiejętności w zakresie skutecznego planowania  i przygotowania profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej
  • pozyskanie umiejętności w zakresie skutecznego monitorowania działań e-mail marketingowych

Serdecznie zapraszam do kontaktu!

GOOGLE ADWORDS

”Z Google pozbywam się konieczności wiedzenia wszystkiego. W 2020 ludzie będą tęsknić za uczuciem niewiedzy”– Douglas Coupland

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do swojej witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy też zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Spraw, aby klienci byli w stanie wyszukać Twoją firmę dokładnie w momencie, gdy poszukują Twojej oferty i prowadź samodzielnie efektywne kampanie reklamowe Google AdWords.

PROGRAM WARSZTATÓW:

I dzień – poziom podstawowy

  1. Wprowadzenie do Google AdWords
  • czym jest SEM? – krótka historia
  • formy dystrybucji reklam
  1. Podstawowe ustawienia i zakładanie kampanii w Google AdWords
  • organizacja i struktura kampanii: Ogólne, Lokalizacje, Język, Harmonogram, Urządzenia
  • „Moja pierwsza kampania” – zakładanie kampanii na koncie Google AdWords
  1. W jaki sposób dobrać odpowiednia słowa kluczowe i miejsca wyświetleń?
  • wybór i dopasowanie słów kluczowych
  • „Słowotwórstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu budowy i doboru słów kluczowych do kampanii
  1. Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych
  • „Tekściarstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu tworzenia tekstów reklamowych dla kampanii
  • rozszerzenia reklam tekstowych
  1. Google AdWords w praktyce
  • Budżet w kampanii AdWords – w jaki sposób ocenić liczbę kliknięć?
  • Pozycja reklam w Google – od czego zależy?
  • „$” – ćwiczenia indywidualne z ustalania budżetu kampanii
  1. Idealna kampania w Google AdWords – optymalizacja działań reklamowych
  • optymalna struktura, słowa kluczowe i teksty reklam
  • diagnostyka reklam

II dzień – poziom średniozaawansowany

  1. Efektywna kampania w Google AdWords
  • Planer słów kluczowych
  • Google Trends – czyli poznaj trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych
  • „Czas na planowanie” – ćwiczenia warsztatowe w postaci symulacji planowanych działań w ramach kampanii
  1. Optymalizacja kampanii na koncie Google AdWords
  • Od kampanii po grupy reklam – w jaki sposób optymalizować nasze kampanie?
  1. Wskaźnik jakości (Quality Score) – czyli jak zmniejszyć koszty kliknięć w reklamy?
  • Czym jest wskaźnik jakości i w jaki sposób możemy go zoptymalizować?
  • Reklamy tekstowe – wpływ na wskaźnik jakości
  • Landing pages (strony docelowe), a wskaźnik jakości
  • „Landing” – ćwiczenie w zakresie tworzenia optymalnej strony docelowej
  1. Kampanie remarketingowe
  • W jaki sposób uruchomić remarketing w Google AdWords?
  • Prowadzenie kampanii remarketingowej
  1. Kampanie Google AdWords w innych narzędziach Google
  • kampanie w poczcie Gmail
  • kampanie w ramach kanału YouTube
  1. Konwersja z kampanii Google AdWords
  • Czy jest konwersja?
  • Narzędzia pomiaru konwersji w Google AdWOrds
  • Wykorzystanie Google Analytics do monitoringu kampanii Google AdWords
  • Metody pomiaru konwersji w Google Analytics z innych działań reklamowych

METODY SZKOLENIA:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi
  • sesje pytań i odpowiedzi

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • możliwość samodzielnego korzystania i prowadzenia kampanii reklamowych Google AdWords
  • skutecznie pozyskać nowych klientów i poprawić efektywność swoich działań reklamowych w sieci internetowej
  • oszczędzić budżet marketingowy dzięki pozyskanej wiedzy

Serdecznie zapraszam do kontaktu!

GOOGLE ANALYTICTS

„Z Google pozbywam się konieczności wiedzenia wszystkiego. W 2020 ludzie będą tęsknić za uczuciem niewiedzy”– Douglas Coupland

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Google Analytics stanowi narzędzie pozwalające na bieżącą analizę zachowań użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową, a także pomiar wielkości sprzedaży i liczby konwersji. Podczas szkolenia uczestnicy poznają możliwości narzędzia, a także praktyczną formułę jego zastosowania w codziennych działaniach marketingu internetowego.

PROGRAM WARSZTATÓW:

  1. Podstawy analityki w sieci internetowej
  • w jaki sposób należy i dlaczego mierzyć obecność firmy w sieci internetowej
  • dlaczego warto korzystać z Google Analytics?
  1. Konfiguracja Google Analytics – czyli od czego rozpocząć swoje działania?
  • założenie konta w systemie Google Analytics
  • uruchomienie profilu dla posiadanej strony internetowej
  • przegląd panelu użytkownika
  1. Najważniejsze informacje i pojęcia związane z Google Analytics
  • charakterystyka pochodzenia ruchu (Kanały, Źródła, Media, Kampanie Google AdWords)
  • charakter odwiedzin użytkowników (Wizyty, Odsłony, Współczynnik odrzuceń, Czas spędzony na witrynie)
  1. Identyfikacja źródeł ruchy w witrynie
  • tagowanie kampanii Google AdWords (i pozostałych kampanii)
  • Google Tag Manager – zastosowanie i instalacja
  • „W świecie tagowania” – ćwiczenie indywidualne praktycznego zastosowania narzędzia
  1. Interpretacja bazowych raportów w Google Analytics (Odwiedziny, Pozyskanie, Zachowanie)
  • „Moja firma w sieci” – praktyczne ćwiczenie z monitoringu prowadzonych kampanii i ruchu w obrębie witryny
  1. Monitoring kampanii reklamowych
  • monitoring kampanii Google AdWords (optymalizacja kampanii, grup reklamowych i tekstów reklamowych)

METODY SZKOLENIA:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi i technik
  • sesje pytań i odpowiedzi

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • poznanie technik i zasad analityki webowej oraz możliwości jej zastosowania w monitorowaniu prowadzonych działań reklamowych
  • możliwość samodzielnego zoptymalizowania strony internetowej firmy i nakierowania jej na osiąganie zamierzonych celów

Serdecznie zapraszam do kontaktu!

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

„Reguła pięciu stanowi, że każda nowa treść powinna być wykorzystana na co najmniej pięć różnych sposobów.” – Ardath Albee

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z życia hotelowego i środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Odkryj tajniki potencjału mediów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem potencjału Facebook’a, instagram’a i Messengera. Wskazany warsztat pozwoli Ci na samodzielne budowanie strategii obecności w wirtualnym świecie oraz pozwoli na kreowanie skutecznych, społecznościowych kampanii reklamowych Twojej firmy. Szkolenie jest dodatkowo wzbogacone o tematykę pozostałych portali społecznościowych: twitter’a, i LinkedIn jako jednego z najpopularniejszych biznesowych portali społecznościowych, a także snapchata i potencjału youtube.

PROGRAM WARSZTATÓW:

  1. E-konsument – czyli jak zmienił się współczesny nabywca?
  • zachowania Klientów w sieci internetowej
  • siła informacji w sieci internetowej – miejsca poszukiwania wiedzy przez konsumentów w branży hotelarskiej
  1. Nowe media i ich wpływ na zmiany w procesie podejmowania decyzji u klientów
  • analiza idei mediów społecznościowych
  • rodzaje narzędzi social media
  1. Strategia obecności na Facebooku
  • budowanie skutecznej strategii obecności na Facebooku
  • skuteczne pozyskiwanie aktywnych użytkowników
  • proces komunikacji na portalu Facebook
  • pozyskiwanie content’u (zasada 70:20:10)
  1. Zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych
  • Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i i optymalizacja kampanii)
  • „W świecie Facebook’a” – praktyczne ćwiczenia w zakresie tworzenia skutecznych kampanii w ramach portalu
  1. Na Facebook’u społecznościowy świat się nie kończy czyli …
  • Od Instagrama po Instagramers’ów – czyli jak za pomocą obrazu i video przyciągnąć odbiorców do naszego miejsca
  • LinkedIn – czyli jak wykorzystać największy portal relacji biznesowych w budowaniu wizerunku pracownika i pracodawcy w branży HoReCa
  • twitter – czyli jak skutecznie komunikować się z potencjalnymi i dotychczasowymi Gośćmi w 140 znakach
  • Youtube i periscope – jak wykorzystać moc obrazu ruchomego czyli kilka słów o video rewolucji w branży HoReCa i jej potencjale
  • snapchat – czyli jak dotrzeć do najmłodszych odbiorców i sprawić, aby stali się naszymi lojalnymi Gośćmi
  • „Dla każdego coś dobrego” – indywidualne ćwiczenia warsztatowe mające na celu wybór najlepszych kanałów komunikacji dla danej firmy

+ BONUS

  • Monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej – social listening i social selling – czyli jak wykorzystać social media do ochrony marki i sprzedaży usług hotelowych

METODY SZKOLENIA:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • prezentacja studiów przypadku
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi i technik
  • sesje pytań i odpowiedzi

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • pozyskanie wiedzy z zakresu zarządzania mediami społecznościowymi ze szczególnym uwzględnieniem Facebook’a i instagram’a
  • rozwój umiejętności w zakresie przygotowywania strategii obecności i obsługi wymienionych mediów w kontekście branży hotelarskiej
  • uzyskanie kompetencji pozwalających na samodzielną obsługę kampanii reklamowych realizowanych w obiekcie hotelowym

LICZBA DNI: 2

MIEJSCE WARSZTATÓW: Twój hotel

KOSZT WARSZTATÓW: 3900 PLN netto

Serdecznie zapraszam do kontaktu!

MARKETING – WARSZTAT MANAGERSKI

„Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.” Seth Godin

 

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej). Warsztat ma na celu poruszenia kluczowych zagadnień związanych z rolą marketingu w przedsiębiorstwie. Obejmuje ono przede wszystkim tematy dotyczące strategicznego, ale także operacyjnego marketingu pozwalające na samodzielne prowadzenie działań marketingowych, a także nadzorowanie prac w obszarze marketingu. Poznaj tajniki marketingu i świadomie podejmuj decyzje!

 

PROGRAM WARSZTATÓW (wybrane, przykładowe obszary tematyczne do wyboru z możliwością indywidualnego dopasowania i wzbogacenia programu o dedykowane moduły):

  1. Marketing B2B i B2C – czyli słów kilka o współczesnym marketingu sprzedażowym:
    • strategia marketingu bezpośredniego: telemarketing, cross- i upselling
    • marketing eventów i targów – od spacerowicza po kupującego!
    • pozyskiwanie leadów sprzedażowych dzięki skutecznej komunikacji on-line (social media, e-mail marketing, marketing automation)
    • PR w służbie sprzedaży – czyli w jaki sposób wykorzystać działania wizerunkowe, aby zwiększyć sprzedaż?
  1. Strategia marketingowa – projektowanie
  • analiza mikro i makrootoczenia:
    • analiza obecnej sytuacji marki/produktu (aktywność marketingowa, reputacja firmy, sila brandu)
    • analiza konkurencji i rynku (z wykorzystaniem narzędzi Balanced Score Card, 5 sił Portera, macierzy Ansoffa, analizy SWOT/TOWS)
    • analiza konsumenta (segmentacja i pozycjonowanie na rynku, analiza potrzeb konsumentów)
    • skuteczna strategia marketingowa – krok po kroku
    • budżet marketingowy i harmonogram wykonawczy
    • wdrażanie, monitorowanie i realizacja strategii marketingowej (oraz planów marketingowych wykonawczych)
  1. Zarządzanie kampanią reklamową
  • definicje i bazowe pojęcia oraz wskaźniki mediowe (zasięg, częstotliwość, target group, intensywność, koszt dotarcia, affinity index etc.)
  • media – rodzaje oraz charakterystyka: telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna, Internet oraz niekonwencjonalne formy reklamy
  • kampania reklamowa – jak stworzyć skuteczny koncept od A do Z? – budowanie celów mediowych i kryteria wyboru mediów w kształtowaniu kampanii reklamowej; sporządzanie planu przebiegu kampanii reklamowej w mediach zgodnie z przyjętym budżetem (opracowywanie briefu kampanii reklamowej – przykłady); organizacja emisji reklam w mediach oraz weryfikacja efektywności podjętych działań
  1. Marketing internetowy – czyli dlaczego sieć internetowa wyprzedza tradycyjne media?
  • marketing internetowy – czyli? – wprowadzenie do składowych i narzędzi
  • wybrane narzędzia marketingu internetowego: kampanie Google AdWords, SEO, e-mail marketing, media społecznościowe (Facebook, twitter, LinkedIn), blogosfera, mobile marketing)
  • konwersja – czyli o skuteczności słów kilka (w tym omówienie podstawowych modeli rozliczeniowych w sieci internetowej)
  • elementy analityki internetowej (Google Analytics – wprowadzenie)
  1. Outsourcing usług marketingowych – pełna obsługa czy outsourcing zleconych kampanii?

 

METODY SZKOLENIA:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • prezentacja studiów przypadku
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi i technik
  • sesje pytań i odpowiedzi

 

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • pozyskanie wiedzy pozwalającej na samodzielne zarządzanie działaniami marketingowymi w firmie

 

Serdecznie zapraszam do kontaktu!

Sprzedaż i marketing usług hotelowych

Twój ostateczny sukces w sprzedaży zależy od Twojej umiejętności nieustannego utrzymywania na wysokim poziomie „świadomości istnienia nowych potencjalnych klientów”.” – Tim Connor

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające prezentację trenerską, warsztaty indywidualne i zespołowe oraz praktyczne przykłady z hotelowego środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Warsztat ma na celu poruszenie kluczowych zagadnień związanych z rolą sprzedaży i marketingu w hotelu i obejmuje najważniejsze zagadnienia począwszy od aspektów tworzenia strategicznego planu sprzedażowo-marketingowego, poprzez zarządzanie sprzedażą, kreowanie działań marketingowych stymulujących sprzedaż, kluczowe techniki sprzedaży, a kończąc na profesjonalnej obsłudze Gościa hotelowego. Poznaj tajniki sprzedaży i marketingu i świadomie podejmuj decyzje!

Szkolenie z zakresu sprzedaży i marketingu rekomendowane są zarówno dla osób już pracujących w strukturach sprzedażowo-marketingowych w hotelu, jak również osób planujących karierę we wskazanym obszarze.

PROGRAM:

  1. Marketing czy sprzedaż? / Sprzedaż czy marketing?
    • wprowadzenie do kluczowych zagadnień marketingowo-sprzedażowych (podstawowe definicje, podobieństwa i różnice)
    • zarządzanie działem sprzedaży i marketingu w hotelu (funkcje i zakresy obowiązków pracowników oraz osób zarządzających działem, organizacja codziennej pracy)
    • „W świecie raportów” – ćwiczenie z zakresu kontroli i monitoringu efektywności prowadzonych działań marketingowo-sprzedażowych.
  1. Strategia sprzedażowo-marketingowa – projektowanie
  • analiza mikro i makrootoczenia:
    • analiza obecnej sytuacji marki/produktu (aktywność marketingowa, reputacja firmy, siła brandu)
    • analiza konkurencji i rynku (z wykorzystaniem narzędzi Balanced Score Card, 5 sił Portera, macierzy Ansoffa, analizy SWOT/TOWS)
    • analiza konsumenta (segmentacja i pozycjonowanie na rynku, analiza potrzeb konsumentów)
  • charakterystyka oferty obiektu hotelowego – czyli wiem co sprzedaję!
  • poszukiwanie unikalnych cech oferowanego produktu hotelowego
  1. Skuteczna strategia sprzedażowo-marketingowa – krok po kroku
  • budżet sprzedażowo-marketingowy i harmonogram wykonawczy
  • wdrażanie, monitorowanie i realizacja strategii sprzedażowo-marketingowej (w tym planów marketingowych wykonawczych)
  1. Metody skutecznego pozyskiwania klientów
  • jak dotrzeć do naszych potencjalnych klientów biznesowych, turystycznych, biur podroży? (od biur podróży po „meeting plannerów”, „wedding plannerów”, organizacje rządowe i indywidualnych konsumentów)
  • aktywna sprzedaż – podstawowe etapy prowadzenia procesu sprzedażowego z klientem
  • wpływ wysokiej jakości obsługi na prowadzenie efektywnych działań sprzedażowych i pozyskiwanie nowych Gości (w tym na wynik finansowy obiektu hotelowego)
  • zarządzanie obsługą klienta i jej jakością (koncepcja Customer Relationship Management – CRM vs Customer Experience Management – CEM, „chwile prawdy”, pracownicy hotelu jako klienci wewnętrzni)
  1. Specyfika obsługi klienta w branży turystycznej
  • psychologiczne aspekty obsługi Gościa w branży usługowej
  • podstawy komunikacji proklienckiej (komunikacja werbalna i niewerbalna)
  • typy klientów i strategie ich obsługi (jak prowadzić efektywne rozmowy z poszczególnymi rodzajami gości oraz skutecznie zaspokajać ich potrzeby?)
  • znaczenie i sposoby odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
  • zarządzanie pobytem gościa w obiekcie hotelowym (generowanie przychodów ze sprzedaży usług dodatkowych w obiekcie – własnych i outsourcowanych)
  • account management – zarządzanie kluczowymi klientami w hotelu
  1. Marketing B2B i B2C – czyli słów kilka o współczesnym marketingu sprzedażowym:
  • strategia marketingu bezpośredniego: telemarketing, cross- i upselling
  • marketing eventów i targów – od spacerowicza po kupującego!
  • pozyskiwanie leadów sprzedażowych dzięki skutecznej komunikacji on-line (social media, e-mail marketing, marketing automation)
  • PR w służbie sprzedaży – czyli w jaki sposób wykorzystać działania wizerunkowe, aby zwiększyć sprzedaż?
  1. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez Gości hotelowych:
  • gdzie klienci poszukują informacji o naszym hotelu
  • kanały dystrybucji oferty hotelowej (dystrybucja tradycyjna i elektroniczna)
  • „Mój hotel widoczny w sieci internetowej” – case study
  1. Najnowsze trendy w marketingu usług hotelowych (social media, SEM, geotargeting i wiele innych)

 

METODY SZKOLENIA:

  • wykład i prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • prezentacja studiów przypadku (case study)
  • symulacje praktycznych zdarzeń zawodowych
  • sesje pytań i odpowiedzi

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • zwiększenie skuteczności prowadzonych działań sprzedażowych
  • poznanie zasad planowania i realizacji działań marketingowych
  • pozyskanie informacji o aktualnych trendach w marketingu i sprzedaży

Serdecznie zapraszam do kontaktu!

ZARZĄDZANIE KAMPANIĄ REKLAMOWĄ

„„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.” – Henderson Stuart

 Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z podstawowymi typami mediów oraz przygotowuje ich do przeprowadzenia analizy ich przydatności w kreowaniu kampanii dla określonej firmy. Warsztaty będą wzbogacone wieloma inspirującymi przykładami przygotowanymi przez prowadzącą zajęcia, a także pozwolą na przygotowanie uczestników do samodzielnego opracowywania kreatywnych, jak skutecznych planów marketingowych i weryfikacji ich skuteczności.

ZAGADNIENIA:

  1. E-konsument – czyli jak zmienił się współczesny nabywca?
  • zachowania Klientów w sieci internetowej
  • siła informacji w sieci internetowej – miejsca poszukiwania wiedzy przez konsumentów w branży turystycznej
  1. Nowe media i ich wpływ na zmiany w procesie podejmowania decyzji u klientów
  • analiza idei mediów społecznościowych
  • rodzaje narzędzi social media
  1. Strategia obecności na Facebooku
  • budowanie skutecznej strategii obecności na Facebooku
  • skuteczne pozyskiwanie aktywnych użytkowników
    proces komunikacji na portalu Facebook
  • pozyskiwanie content’u (zasada 70:20:10)
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi Facebook Ads (CPM i CPC) oraz promowanie post’ów
  • „W świecie Facebook’a” – praktyczne ćwiczenia zespołowe w zakresie tworzenia skutecznych kampanii w ramach portalu
  1. Google+ – wykorzystanie mocy „giganta” w marketingu społecznościowym
  • wprowadzenie do Google+ – podstawowe pojęcia i charakterystyka
  • zaczynając od profilu osobowego, a kończąc na administrowaniu Brand Page
  • optymalizacja treści zamieszczanych na stronie pod kątem SEO (proces tworzenie
    informacji i postów na stronie)
  • Google Hangouts – czym są i do czego możemy je wykorzystać?
  • możliwość integracji kanału YouTube z Google+
  • dodatkowe rozszerzenia profilu Google + – czyli od Google Maps poprzez Google Street View, aż do Google Photographers
  • narzędzia sprzedażowe dostępne w ramach konta Google+
  • „Google+” – prezentacja studiów przypadków wzorowo prowadzonych profili
  1. Na Facebook’u i Google + społecznościowy świat się nie kończy czyli …
  • Pinterest – jak przypinać, aby być przypinanym?
  • Twitter – w magicznym świecie hashtag’ów i krótki komunikatów
  • Od Instagramu po Instagramersów – czyli komunikacja w świecie obrazu
  • LinkedIn – w wirtualnym świecie relacji biznesowych
  • „Dla każdego coś dobrego” – indywidualne ćwiczenia warsztatowe mające na celu wybór najlepszych kanałów komunikacji dla danej firmy

METODY SZKOLENIA:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • prezentacja studiów przypadku
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi i technik
  • sesje pytań i odpowiedzi

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • pozyskanie wiedzy o typach mediów oraz umiejętności w zakresie doboru narzędzi marketingowych, które skutecznie pozwolą dotrzeć do klienta ze szczególnym uwzględnieniem branży turystycznej
  • rozwój umiejętności konstruowania kreatywnych i skutecznych planów kampanii reklamowych oraz optymalnego kalkulowania jej kosztów (a także sporządzania krótko- i długoterminowego planowania marketingowego)

 KOSZT: 5000zł netto /warsztat 2-dniowy z indywidualnym doradztwem w siedzibie klienta/

 

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM HOTELOWYM

„Klient jest najważniejszym gościem… Nie zależy on od nas, to my zależymy od niego. Nie przeszkadza nam w pracy, stanowi jej cel. Nie jest poza naszą pracą, lecz jej częścią. Nie robimy mu przysługi służąc mu, to on robi nam honor dając ku temu szansę.” Mahatma Gandhi

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Celem szkolenia jest przedstawienie sprawdzonych metod z zakresu profesjonalnej obsługi gościa hotelowego, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, a także prowadzenia efektywnej komunikacji w rozmowach pro i posprzedażowych mających na celu zwiększenie sprzedaży w obiekcie hotelowym. Szkolenie nasycone jest praktycznymi warsztatami pozwalającymi na natychmiastowe zastosowanie poznanych technik w codziennej pracy.

ZAGADNIENIA:

  1. Profesjonalna obsługa Gościa hotelowego
  • charakterystyka obsługi Gościa (czego oczekują nasi Klienci?, rodzaje potrzeb Gości hotelowych – specyfika, zaspokajanie potrzeb)
  • podstawy savoir-vivre w obsłudze hotelowej (standardy obsługi telefonicznej, e-mailowej i osobistej przez działy sprzedaży hotelowej – recepcja, rezerwacja, sprzedaż i marketing)
  • „Savoir-vivre w hotelarskie” – prezentacja studiów przypadków
  1. Mój klient – kimkolwiek jest, kimkolwiek był
  • typy klientów – indywidualny, biznesowy – i strategie ich obsługi (jak prowadzić efektywne
    rozmowy z poszczególnymi rodzajami gości oraz skutecznie zaspokajać ich potrzeby?)
  1. Komunikacja w procesie budowania relacji
  • zasady komunikacji proklienckiej i prosprzedażowe (komunikacja werbalna i niewerbalna)
  • sposoby odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
  • bariery komunikacyjne występujące w procesie komunikacji z Gościem hotelowym
  • sztuka „aktywnego słuchania”
  • „Jak się skutecznie komunikować?” – ćwiczenia warsztatowe zespołowe
  1. Budowanie relacji z trudnym klientem
  • definiowanie oczekiwań klienta w sytuacji niezadowolenia z usługi/reklamacji
  • jak odzyskać zaufanie niezadowolonego klienta
  • techniki komunikacji z klientem w trudnej sytuacji (postawa proaktywna, zachowania asertywne)
  • sztuka zarządzania trudnym klientem – symulacja praktycznych zdarzeń zawodowych
  1. Budowanie lojalności klientów
  • zarządzanie relacjami z klientem (zarządzanie procesami identyfikacji, zdobywania, utrzymywania i rozwijania klientów)
  • e-klient, a klient – podobieństwa i różnice – zachowania gości hotelowych w sieci internetowej
  • zarządzanie relacją i reputacją w sieci internetowej (zarządzanie pozytywnymi i negatywnymi opiniami)
  • jak zarządzać relacją w sieci internetowej – praktyczne ćwiczenia warsztatowe z generowania odpowiedzi

 METODY SZKOLENIA:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • prezentacja studiów przypadku
  • symulacje praktycznych zdarzeń zawodowych
  • sesje pytań i odpowiedzi

GŁÓWNE KORZYŚCI:

  • pozyskanie niezbędnej praktycznej wiedzy do skutecznego i profesjonalnego zarządzania w zakresie budowanie relacji z gośćmi
  • nabranie umiejętności efektywnego komunikowania się z różnorodnymi rodzajami gości hotelowych (właściwa identyfikacja potrzeb i oczekiwań konsumentów)
  • poznanie technik zarządzania relacjami z trudnym gościem hotelowym oraz budowania relacji i komunikowania się z gościem wirtualnym

Serdecznie zapraszam do kontaktu!

MARKETING

Potrzebujesz wsparcia w  codziennych działaniach marketingowych – sprawdź nasze możliwości w zakresie outsourcingu realizacji marketingowych i podnieś poprzeczkę w swoim biznesie!
  • KREACJE GRAFICZNE

  • FOTOGRAFIA REKLAMOWA I 360’

  • MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY I ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ

  • CONTENT MARKETING

  • SEM MARKETING (SEO / GOOGLE ADWORDS)

  • MARKETING AUTOMATION

  • ANALITYKA MARKETINGOWA

  • ZAKUP MEDIÓW I POWIERZCHNI REKLAMOWYCH

  • EVENT MARKETING

KREACJE GRAFICZNE

Poczucie estetyki, artystyczne podejście i spójność identyfikacji wizualnej w naszych projektach to podstawa każdej realizacji. W tworzonych przez nas materiałach stawiamy na przekaz wizualny, który będzie skutecznie przyciągać uwagę Klientów.

W ramach oferty proponujemy zarówno zaawansowane projekty graficzne poczynając od drobnych realizacji po kompleksowe identyfikacje wizualne marek.

Dzięki naszemu doświadczeniu i kreatywnemu spojrzeniu na każdy projekt, gwarantuje nie tylko ciekawe, ale przede wszystkim skuteczne kreacje.

FOTOGRAFIA REKLAMOWA I 360’

Fotografia reklamowa to sztuka i ogromne wyzwanie. Wymaga doskonałej techniki, opracowanej koncepcji kompozycji i … talentu – a tego z pewnością nam nie brakuje! W ofercie posiadamy także realizacje 360° – zarówno w formule interaktywnych spacerów, jak i filmów.

W ramach naszej oferty przygotowujemy sesje produktowe, modowe, a także sesje eventowe. Specjalizujemy się także w fotografii wnętrz. Każdy projket rozpoczynamy od przygotowania szczegółowego scenariusza, a także wspieramy realizacje pod względem prawnym w zakresie pozyskania licencji do tworzonych materiałów i zgód na wykorzystanie wizerunku osób.

Nasz zespół fotografów to specjaliści w swojej tematyce i obszarze wykonujący realizacje z prawdziwą pasją.

MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY I ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ

Bądź obecny tam gdzie czas spędzają Twoi klienci – prowadź aktywnie komunikację społecznościową oraz profesjonalnie zarządzaj wizerunkiem swojej firmy. Zadbamy o atrakcyjny dla Twojej grupy docelowej content, zareagujemy umiejętnie na pojawiające się opinie oraz będziemy kontrolować obecność Twojej marki w sieci i wykorzystywać siłę informacji do rozwoju Twojej firmy!

Marketing społecznościowy pozwala na stworzenie bliskiej więzi konsumenta z marką. Zadbamy o skuteczną obecność twojej marki w najlepiej dopasowanych do Twojej grupy docelowej mediach. Pamiętaj, że social media marketing, to jednak nie tylko kampanie na Facebooku, ale także prowadzenie blogów i mikroblogów firmowych czy zamieszczanie materiałów w mediach bazujących na contencie video.

CONTENT MARKETING

Słowo to władza i potęga – wykorzystaj jego potencjał w każdej sylabie. Publikuj z nami przydatne i atrakcyjne treści, które skutecznie dotrą do Twojej grupy odbiorców. Zawirusuj sieć internetową informacjami o swojej marce!

Content marketing to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

W ramach naszych usług opracowujemy artykuły, webinaria, filmy video, podcasty, infografiki, czy też wszelkiego rodzaju poradniki, których celem jest edukacja klientów i dostarczenie wiarygodnych i pożądanych przez klientów informacji związanych z daną branżą.

 

SEM MARKETING (SEO / GOOGLE ADWORDS)

Zostań liderem wyszukiwarek! Integruj działania promocyjne w wyszukiwarkach (linki sponsorowane, pozycjonowanie oraz optymalizacja strony www) to sprawi, iż Twoi obecni i potencjalni Klienci bez trudu odszukają Twoją firmę.

Marketing w wyszukiwarkach czyli suma SEO i PPC. SEO oznacza Search Engine Optimization (pozycjonowanie), a PPC – Pay Per Click to kampanie płatne po kliknięciuw link.

Nasz usługa potwierdzona jest certyfikatami w zakresie Google AdWords i Bing Ads, a model współpracy nastawiony jest na cel i konwersję – osiągnijmy je wspólnie!

MARKETING AUTOMATION

Doskonale wiemy, która połowa wydawanych pieniędzy jest marnowana! Zwiększ efektywność prowadzonych kampanii i usprawnij procesy sprzedażowe.

Wdrożenie koncepcji zarządzania procesami marketingowymi Marketing Automation ma na celu zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii poprzez automatyczne gromadzenie i przetwarzanie informacji dotyczących potencjalnych konsumentów (tzw. leadów sprzedażowych). Na podstawie pozyskanych danych demograficznych i wiedzy na temat zachowań użytkownika na stronie internetowej specjalny system kieruje do odbiorców spersonalizowane, zgodne z naszą strategią przekazy marketingowe.

W ramach naszych działań zarówno realizujemy procesy doradztwa w zakresie budowania strategii Marketing Automation, jak również wspieramy konfigurację i obsługę systemów MA.

ANALITYKA MARKETINGOWA

Weryfikuj jakość prowadzonych przez siebie działań marketingowych. Postaw na profesjonalną i multiobszarową ocenę skuteczności prowadzonych działań marketingowych.

Prowadzimy badania i analizy marketingowe, a także opracowujemy dokuemntację obejmującą bieżącą i prognozowaną sytuację rynkową. Konfigurujemy narzędzia analityczne i wskazujemy ścieżki ich wykorzystania.

Wyznacz cele konwersji i skonfiguruj za nami wspierające analitykę narzędzia!

 

ZAKUP MEDIÓW I POWIERZCHNI REKLAMOWYCH

Realizując działania marketingowe korzystasz z szerokiego wachlarza możliwości reklamowych. Skorzystaj z naszej oferty zakupu powierzchni reklamowych w Twoim imieniu i zyskaj więcej!

W swojej ofercie zajmujemy się zakupem powierzchni reklamowych na portalach internetowych, w sieciach reklamowych, a także w obszarze kanałów tradycyjnych tj. radio, outdoor, prasa i telewizja.

Doskonała znajomość i trafny wybór kanałów dotarcia do potencjalnych Klientów stanowią podstawę każdego sukcesu.

EVENT MARKETING

Przyciągnij uwagę swoich klientów organizujący dedykowany event. Śniadania biznesowe, konferencje, targi i kongresy merytoryczne to nasza specjalność.

W ramach naszej oferty nie tylko zajmujemy się oprawą artystyczną spotkania i kwestiami technicznymi, ale także wspieramy go pod względem merytorycznym w ramach zarządzania tzw. rad programowych.

Zadbamy o każdy detal Twojego eventu, aby przyczynił się on do dopełnienia celów biznesowych.

DORADZTWO

W ramach codziennej pracy służę wsparciem i radą dla wielu firm i osób prywatnych prowadząc zarówno projekty szkoleniowe (zamknięte i otwarte), jak również doradcze.
  • AUDYT SPRZEDAŻOWO-MARKETINGOWY

  • STRATEGIA I PLANOWANIE MARKETINGOWE

  • BUDŻET MARKETINGOWY

  • CONTROLLING MARKETINGOWY

  • ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM

  • ANALIZA RYNKU I MONITOROWANIE KONKURENCJI

AUDYT SPRZEDAŻOWO-MARKETINGOWY

Postaw na szczegółową diagnozę i zbuduj efektywny dla Twojej firmy model sprzedaży i marketingu. Celem realizacji audytu sprzedażowo-marketingowego jest przeprowadzenie analizy obecnej sytuacji w firmie w zakresie skuteczności realizowanych działań ze szczególnym uwzględnieniem oceny efektywności zespołu sprzedażowego, oceny konkurencyjności oferty handlowej, jak również pozycji względem otoczenia konkurencyjnego.

W ramach realizowanej usługi proponujemy doradztwo mające na celu wsparcie procesów marketingowo-sprzedażowych poprzez analizę:

  • planu strategicznego firmy w odniesieniu do aktualnej sytuacji rynkowej i otoczenia konkurencyjnego
  • jakości oferty handlowej w zestawieniu z potrzebami i oczekiwaniami potencjalnych klientów
  • umiejętności sprzedażowych działu handlowego (w tym znajomości technik sprzedaży)
  • spójności i jakości komunikacji marketingowej w kanałach online i offline (w tym audyt techniczny i behawioralny strony internetowej)

Zdiagnozuj i działaj od dzisiaj efektywniej!

STRATEGIA I PLANOWANIE MARKETINGOWE

Opracowanie strategii i planu marketingowego to niczym rozrysowanie mapy mórz i oceanów dla kapitana statku. Strategia marketingowa jest to proces w centrum którego znajduje się konsument – jego potrzeby i preferencje. Skuteczna strategia marketingowa to dokument mający na celu przedstawienie kierunków rozwoju produktu, jego promocji, dystrybucji, a także polityki cenowej. Służy ona jako podstawa do utworzenia planu marketingowego, który zawiera zestaw konkretnych działań, które należy wykonać w celu realizacji przyjętych założeń strategicznych.

Zakres usługi polegającej na przygotowaniu kompleksowej strategii marketingowej i planów wykonawczych obejmuje:

  • wykonanie analizy rynkowej firmy (zewnętrznej i wewnętrznej)
  • opracowanie misji i określenie celów oraz zadań rynkowych i finansowych
  • przygotowanie planu marketingowego zawierającego wytyczone zadania marketingowe i cele finansowe firmy
  • opracowanie zestawu operacyjnych wytycznych mających na celu wsparcie osiągnięcia wytyczonych celów (określenie potencjalnych i obecnych person, wskazanie ścieżek komunikacji marketingowej i określenie kluczowych kanałów, opracowanie reguł i wytycznych języka komunikacji wraz z przykładami)

Podążaj zgodnie z planem realizując skutecznie założone cele!

BUDŻET MARKETINGOWY

Budżet marketingowy to dokument formalny, którego celem jest przedstawienie planowanych działań w odniesieniu do wyników finansowych firmy. Obejmuje on zarówno plan przychodowy, jak i kosztowy i przygotowywany jest najczęściej w formule rocznej. Opracowanie budżetu marketingowego pozwala na uzasadnienie i weryfikację liczbową koncepcji marketingowych oraz odniesienie planowanych wydatków marketingowych do oczekiwanych rezultatów sprzedażowych.

Przygotowanie profesjonalnego budżetu marketingowego obejmuje:

  • szczegółową prognozę przychodów z rozbiciem na istniejące i potencjalne segmenty rynku
  • precyzyjną analizę kosztów marketingowych z podziałem na poszczególne instrumenty
  • wsparcie przy kontroli realizacji budżetu marketingowego oraz rekomendację działań bieżących

Kontroluj i optymalizuj, aby osiągnąć najlepsze wyniki!

CONTROLLING MARKETINGOWY

Controlling marketingowy to szczegółowy, systematyczny i obiektywny przegląd celów, strategii i efektów działalności firmy zarówno w obszarze otoczenia rynkowego, jak i marketingowych działań operacyjnych oraz systemu przepływu informacji marketingowej. Innymi słowy, celem controllingu marketingu jest wykazanie za pomocą liczb, kto jest ważnym klientem z punktu widzenia egzystencji przedsiębiorstwa i co przynosi jaki zysk.

Realizacja usługi w zakresie controllingu marketingowego obejmuje dwa obszary: strategiczny i operacyjny, w zakres których wchodzą następujące działania:

  • analiza kosztów i efektywności przeprowadzanych kampanii marketingowych
  • analiza klientów i ich preferencji
  • analiza rynku i otoczenia firmy
  • analiza poziomu i dynamiki sprzedaży

Sprawdź jak funkcjonuje Twój marketing!

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) to proces zbierania i analizy informacji o klientach wewnątrz całego przedsiębiorstwa wsparty systemami informatycznymi. Do głównych obszarów funkcjonalnych systemów CRM można zaliczyć wsparcie działów sprzedaży, obsługi klienta oraz automatyzację marketingu.

Wdrożenie koncepcji zarządzania relacjami z klientem (CRM) ma na celu:

  • zwiększenie wolumenu sprzedaży w wyniku wzrostu lojalności klientów
  • zwiększenie efektywności pracy handlowców i efektywności prowadzonych kampanii promocyjnych
  • uporządkowanie i archiwizację informacji firmowych dotyczących klientów

Zarządzaj aktywnościami i kontaktami ze swoimi klientami!

ANALIZA RYNKU I MONITOROWANIE KONKURENCJI

Szczegółowa analiza otoczenia rynkowego pozwala zweryfikować obowiązujące i prognozowane trendy w danej branży oraz pozyskać wyczerpujące informacje o konkurentach, nabywcach i otoczeniu zewnętrznym. W ramach analizy przygotowywana jest weryfikacja źródeł wtórnych: raportów, badań, czasopism i portali branżowych, ale także realizowane są uzupełniające materiał wywiady eksperckie i eksperymenty.

Analiza rynku dodatkowo obejmuje także bieżący monitoring konkurencji pozwalający na aktualizację informacji dotyczących mikrootoczenia firmy.

Podejmuj świadomie strategiczne decyzje!

NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA