Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. II): Monitoring wizerunku hotelu w sieci internetowej od A do Z (listopad-grudzień 2015)
Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelowej (cz. I): Marketing Automation od A do Z – Biznes Hotel (wrzesień – październik 2015)
Nowoczesne technologie marketingowe dla branży restauracyjnej (cz. III i IV): E-commerce w restauracji od A do Z i krok po kroku (grudzień 2015 – styczeń 2016)
Nowoczesne technologie marketingowe dla branży restauracyjnej (cz. II i I): Marketing Automation w praktyce (październik-listopad 2015)
Efektywność marketingu, czyli dlaczego zawsze widzę, że moja szklanka jest do połowy pełna?
Marketing Comminications in a Virtual Environment – Opportunities and Challenges for Companies in the Tourism Sector
Wartość informacji w środowisku wirtualnym – szanse kreowania efektywnych zasobów informacyjnych na przykładzie analizy przypadku TripAdvisor.com
Nowoczesne technologie marketingowe w branży restauracyjnej – jak zwiększyć zysk z pojedynczego klienta? (sierpień-wrzesień 2015)
Restauracja w wirtualnym świecie opinii – czyli o skutecznym zarządzaniu reputacją (czerwiec-lipiec 2015)
Walcz reputacją zamiast ceną! Dwugłos ekspertów o Reputation i Revenue Managemencie w branży hotelarskiej
Najbardziej merytoryczny kongres dla branży hotelowej, w ramach którego miałam możliwość poprowadzenia prelekcji i panelu w temacie: Innowacyjny marketing obiektów hotelowych 2015/2016. Poruszyliśmy następujące tematy i zagadnienia:
Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w Internecie, które przynoszą faktyczną sprzedaż: Facebook, Google+, kampania mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot?
Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2015/2016 roku?
Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego?
Unikalne pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji w sezonie i poza sezonem.
Jak skutecznie motywować gości do pozostawiania pozytywnych opinii o hotelu w Internecie?
Kompleksowy plan promocji usług hotelowych do klienta biznesowego – wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w Internecie, profil na Facebooku.
„Reputacja hotelu to wartość niematerialna, jednak nie bez znaczenia dla efektów finansowych obiektu. O tym jak ją kontrolować, a co ważniejsze – o tym jak ją kreować opowie Dagmara Plata-Alf, pasjonatka zarządzania i marketingu związana z branżą hotelarską od ponad 10 lat.” – i tak też było czyli na warsztatach miałam przyjemność przybliżyć tematykę: Reputation Management w hotelarstwie.
W ramach konferencji miałam przyjemność poprowadzić warsztaty z tematyki: Jak sporządzić ofertę hotelu, która sprzeda?. Prezentacja miała na celu odpowiedź na pytania:
Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty – jak je właściwie dobrać dla najlepszego efektu sprzedażowego?
Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego?
Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.
Nowe, skuteczne sposoby na tworzenie oferty hotelu ze szczególnym wykorzystaniem specyfiki lokalizacji
Przykłady tworzenia skutecznych kampanii przyciągających do hotelu nowych gości
W ramach konferencji miałam przyjemność gościć w panelu dyskusyjnym o tematyce: Zarządzanie reputacją, czyli jak przekonać Gościa, aby podzielił się swoją opinią z nami, a nie z portalem opinii? Wraz z wspaniałymi panelistami: Krzysztofem Wolińskim (dyrektorem generalnym Hotelu Regent w Warszawie), Arturem Racickim (prezesem Social WiFi), Karolem Weberem (inspektorem hotelowym Enjoy Your Stay) oraz Miłoszem Stanisławskim (dyrektorem generalnym Sound Garden Hotel w Warszawie) jako moderatorem debatowaliśmy czym właściwie jest zarządzanie reputacją w dobie portali opinii.
Wydarzenie mające na celu zbliżenie przedstawicieli środowiska naukowego z reprezentantami praktyki gospodarczej oraz stworzenie okazji do wymiany poglądów, doświadczeń, prezentacji rezultatów działalności naukowo-badawczej prowadzonej w poszczególnych ośrodkach naukowych w różnych obszarach tematycznych z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Współczesny rynek turystyczny stale się rozwija, ulegając równocześnie przekształceniom wewnętrznym. Zmieniające się oczekiwania turystów (wynikające m.in. ze zmian w preferowanym stylu życia) oraz nowe możliwości kreowania oferty produktowej przez podmioty gospodarki turystycznej powodują stałe przeobrażenia rynku turystycznego. Szczególne znaczenie dla funkcjonowania rynku turystycznego mają nowe trendy modyfikujące zarówno jego stronę popytową, jak i podażową, stanowiąc często wyzwanie dla podmiotów zaangażowanych w kształtowanie produktów turystycznych i obsługę ruchu turystycznego. W ramach wydarzenia wygłosiłam prelekcję nt.: „Organizacje bez ścian” – proces wirtualizacji przedsiębiorstw branży turystycznej.
Konferencja naukowa skierowana do młodych pracowników nauki, doktorantów oraz adiunktów. Wzrastająca burzliwość otoczenia organizacji i procesy globalizacyjne, wymuszają na przedsiębiorstwach poszukiwanie nowych sposobów odnoszenia sukcesu na rynku. Dotyczy to nie tylko organizacji działających dla zysku, ale również tych, które za cel stawiają sobie realizację celów społecznych – to kluczowe tematy odbywającej się konferencji.
W ramach wydarzenia wygłosiłam prelekcję nt.: Komunikacja marketingowa w środowisku wirtualnym – szanse i wyzwania dla współczesnych przedsiębiorstw branży turystycznej.
Pierwsza zagraniczna, a siódma w historii edycja corocznej, międzynarodowej konferencji dotyczącej e-commerce w turystyce.
W ramach wydarzenia miałam przyjemność dokonać prezentacji w temacie: A strong brand as a tool to reach hotel’s guests oraz poprowadzenia w wyżej wymienionej tematyce panelu dyskusyjnego.
W ramach konferencji byłam jednym z mówców w panelu dyskusyjnym nt. Revenue management w czasach kryzysu.
W ramach panelu poruszane były przede wszystkim kwestie związane z wyzwaniami dla revenue managerów w najbliższych latach, jak również wpływ rozwoju technologii (narzędzi on-line) na podejmowanie decyzji przez współczesnych konsumentów. Prezentacja obejmowała również krótką analizę wyników badań dokonanych przez moją osobę i przedstawiających analizę opinii Gości z wrażeń z pobytów w warszawskich, gdańskich i krakowskich hotelach tzw. TOP 10 i wartości tych informacji w relacji do oferowanych przez obiekty cen.
„Dagmara is an ambitious, result driven leader and thoughtful individual. She is great in dealing with problem solving situations. She is a multitasking manager with a deep knowledge in the e-marketing field.”
Grzegorz Turnau (Apartamenty Odkryj Kraków)„Dagmara seemed to be energetic, young but already successful entrepreneur and expert in marketing and management within hospitality sector. I would recommend Dagmara as excellent partner to work on any type of projects!”
Krzysztof Bukański (VCA Polska Sp. z o.o.)„Zaangażowanie i odpowiedzialność Pani Dagmary były zawsze gwarancją rzetelnej organizacji przedsięwzięć i imprez na najwyższym poziomie.”
Łukasz Mateja (Centrum Kultury i Turystyki w Wieliczce)„Dagmara is passionate about transforming the world around her. A diligent and outgoing person who follows through her promises. Dagmara is an excellent and creative manager who is always seeking for the best solutions.”
Alicja Kasjan (Castle Inn)„Dagmara is a person who quickly connects to people and gets along not only with customers but also the co-workers. I must admit that working with such a professionalist was a pleasure.”
Justyna Kolczyńska (Castle Inn)„She’s a committed leader, having solid management and social skills. Highly qualified professional, having broad knowledge about the field she’s working in and constantly training herself to reach the excellence.”
Katarzyna Ratz (Castle inn)„Dagmara Plata Alf jest nie tylko świetnym ekspertem z zakresu marketingu hotelowego, ale też doskonałym trenerem i organizatorem. Polecam zaangażowanie, wiedzę i profesjonalizm Dagmary każdemu, kto poszukuje rzetelnych i doświadczonych partnerów do współpracy.”
Piotr Kasperczak (eHoliday, TravelCamp, TravelMarketing.pl)„Dagmara is very good speaker. She knows how to interact with conference participants and cooperate with organizers. She has very deep knowledge about travel industry and hospitality”
Jarosław Sokołowski (Neckermann, eTravel Forum)„Profesjonalizm, który cechuje Panią Dagmarę Plata-Alf pozwala mi zarekomendować ją, jako wyśmienitego trenera.”
Izabela Koch (Gdańska Organizacja Turystyczna)„Przygotowanie merytoryczne, sposób prezentacji oraz zakres poruszanych tematów potwierdza profesjonalizm i dużą wiedzę Pani Dagmary w obszarze e-marketingu. Indywidualnie przygotowany program szkolenia został bardzo dobrze przyjęty przez uczestników, a pozytywne komentarze, które docierały do nas po spotkaniu skłaniają nas do dalszej współpracy przy realizacji podobnych projektów.”
Krystyna Hartenberger-Pater (Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna)„Pani Dagmara przeprowadziła w ramach projektu szkolenia, których jakość została wysoko oceniona przez firmę, jak i uczestników.”
Danuta Bluj (MGG Conferences Sp. z o.o)W marketingu potrzebujemy śledzić najnowsze informacje, orientować się w sytuacji rynkowej i, …
Najbliższe autorskie szkolenie z tematyki: Sprzedaż i marketing usług hotelowych – warsztat …
Zarządzanie wizerunkiem restauracji stanowi w dobie mediów społecznościowych i rozwoju sieci internetowej …