Cele są jak magnes

O mnie

Marketing i zarządzanie to moje dwie największe pasje, którym poświęciłam życie zawodowe. A ponieważ nie boję się nowych wyzwań i z chęcią wykraczam poza utarte schematy ─ tymi pasjami i doświadczeniem, które idzie z nimi w parze, chętnie podzielę się z Wami na mojej stronie!

Nieprzerwanie od blisko 14 lat zdobywam doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej. Przez ten czas pełniłam funkcję dyrektora marketingu i zarządzania relacjami z klientem sieci hoteli oraz dyrektora generalnego hotelu. Z powodzeniem wygłosiłam szereg wykładów i prelekcji na wielu liczących się wydarzeniach branżowych, jak eTravelForum, TravelCamp, Hotel & Tourism Trends, profesjonalnych warsztatach „Biznes Hotel”, a także w trakcie Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych. Aktywnie szkolę jako trener biznesu ─ specjalizuję się w strategicznym doradztwie marketingowym.

Jestem autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania w branży turystycznej i hotelarskiej, w tym regularnie publikuję w magazynach Biznes Hotel oraz Biznes Restauracje & Catering.

Obecnie prowadzę firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych), HotelAcademy (firma szkoleniowa) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa).

Poszerzam swoją wiedzę jako doktorantka Akademii Leona Koźmińskiego. Jestem także absolwentką MBA na University of Bedfordshire oraz licznych studiów podyplomowych.

Zawodowo

Moją karierę specjalisty ds. marketingu zainicjował pewien mały, dość zabawny, epizod, który stał się początkiem pasjonującej przygody, która trwa do dziś. To dzięki zdobytemu na przestrzeni lat doświadczeniu mogę dziś prowadzić agencję doradczo-marketingową dedykowaną branży HoReCa i z powodzeniem występować z cyklem warsztatów szkoleniowych.

W minionych latach pełniłam funkcję Dyrektora Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem sieci hoteli Korona (Hotel Lord**** w Warszawie, Hotel Windsor**** w Jachrance, Lawenda ParkHotel w Jachrance, Park Linowy Jachranka). Miałam również przyjemność kompleksowo opiekować się sprzedażą i marketingiem w hotelu Castle Inn w Warszawie, a następnie czuwać nad jego prawidłowym, operacyjnym funkcjonowaniem jako Dyrektor Generalny. W przeszłości zarządzałam także 4-gwiazdkowym obiektem ─ Turówka Hotel & SPA w Wieliczce (w tym w szczególności czuwałam nad jego Działem Marketingu i Sprzedaży).

Poza branżą turystyczną miałam również możliwość zarządzania sprzedażą i marketingiem innowacyjnej firmy językowej Express-lingua. Współtworzyłam także etap wejścia na rynek firmy Bookassist Polska. Moja przygoda z hotelarstwem rozpoczęła się jednak w firmie Aparthotel Mały Kraków, dla której wykonywałam usługi marketingowe, a z której wyodrębniła się marka Apartamenty Odkryj Kraków, którą miałam przyjemność współtworzyć.

Angażuję się również w kształcenie kadry turystycznej i hotelarskiej. Miałam i mam przyjemność współpracować m.in. z Akademią Kompetencji Stalowa 52 oraz firmą MGG Conferences Sp. z o.o., dla których realizuję programy szkoleniowe z tematyki: Marketing internetowy – narzędzia on-line dla hoteli i restauracji oraz Sprzedaż i marketing w branży hotelarskiej. Równocześnie jestem na liście wykładowców nowego kierunku studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego: Internet w turystyce i hotelarstwie. Jestem również autorką autorskiego programu szkoleń dla uczelni: Akademia eTurystyki.

Naukowo

Wykształcenie
Wykształcenie
Charakteryzuje mnie ciągły głód wiedzy, dlatego nieprzerwalnie poszerzam ją i doskonalę. Zależmy mi, aby posiadane doświadczenie zawodowe było poparte również solidnym warsztatem akademickim, stąd decyzja o podjęciu studiów doktoranckich, które realizuję:

Wiedzę akademicką doskonaliłam w następujących miejscach:

  • 1Akademia Leona Koźmińskiego
    2011-obecnie – zarządzanie (specjalizacja: marketing) – studia doktoranckie
  • 2University of Bedfordshire
    2009 – 2011 – MBA – Master of Business Administration
  • 3Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego
    2009 – 2011 – zarządzanie oraz 2006 – 2007 – handel zagraniczny
  • 4Polska Akademia Gościnności / Bielska Wyższa Szkoła im. Józefa Tyszkiewicza
    2009 – 2010 – zarządzanie hotelami Wellness i SPA
  • 5Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
    2007 – 2009 – amerykanistyka
    2002 – 2005 –  kulturoznawstwo międzynarodowe

Moje zainteresowania naukowe obejmują przede wszystkim wieloaspektową problematykę marketingu internetowego, zarządzania doświadczeniem klienta (Customer Experience Management), a także roli mediów społecznościowych w marketingu. W chwili obecnej moja uwaga skupiona jest przede wszystkim na aspektach związanych z zarządzaniem wiedzą klienta w środowisku wirtualnym.

Kursy i szkolenia
Kursy i szkolenia
Poza zdobywaniem wiedzy akademickiej, rozwijam swoje umiejętności w zakresie marketingu i sprzedaży, poprzez uczestnictwo szkoleniach, kursach i warsztatach. Oto najcenniejsze z nich:

  • 1Social Marketing: Pinterest, Instagram, Twitter, Snapchat (trener: Bartłomiej Rak)
  • 2Copywriting sprzedażowy (trener: Paweł Tkaczyk)
    Storytelling (trener: Paweł Tkaczyk)
  • 3Marketing Automation Specialist (trener: Grzegorz Błażewicz)
  • 4Is Business Inherently Evil? Consideration of Business Ethics (trener: Patryk Zamorski)
    Marketing Leadership and Planning (trener: Paul Dixon)
  • 5Trudne sytuacje w obsłudze Gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu (trener: Alicja Madej)
    Praktyczne aspekty zarządzania obsługą Gościa (trener: Katarzyna Bukowska)
  • 6Revenue management – maksymalizacja zysku w obiekcie hotelowym (trener: Marta Hancock)

Prywatnie

Wolne chwile, te krótkie i te trochę dłuższe, spędzam podróżując z mężem po Polsce, i eksplorując jej najciekawsze i najmniej poznane zakątki. Równie chętnie przemierzam kilometry biegając i jeżdżąc na rowerze górskim, a wieczorami spacerując z moim psem – niezwykle żywiołowym buldogiem francuskim – Tayson`em. Moje intelektualne pasje zaspokajam z kolei dobrą książką przed snem, gdyż pasjonującej lektury nigdy dość.

Galeria

  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf
  • Dagmara Plata-Alf

Infografika

Infografika
NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA